úterý 12. listopadu 2013

ANNA 4.týden



         

                                                           DOKÁZALA JSEM TO,
 dokázala jsem si hlavně sama sobě, že mám vůli, že se nevzdám a vím, že když něco chci, 
                                                                 tak to dokážu.




 dneska jsem se po 28 dnech nasoukala do té košile co jsem se v ní fotila, ejhle už mi na břiše nedrhne- haha

Nejprve bych chtěla poděkovat všem kteří mě podporovalia drželi mi palce.....DÍKY VÁM VŠEM   


Propapala jsem se do 4.týdne  - a  je mi krásně,  jídelníček byl pestřejší. Každý den mimo pátku bylo masíčko, rybička, řízek z krůtích prsou, kuře s celerem mňam. K snídani byly kaše, v pondělí pohanková a ve středu jáhlová- taková dobrota a chutná i dětem. Nemůžou se jí nabažit, tak jsme klasickou ježečkovou ( krupicová s ježečkem na obalu) vyměnili za pohankovou a jáhlovou.


Taky mi moc zachutnalo sojové mléko - to si budu dál dělat.


Shrnutí:

Má pleť
nemám mastnou  pleť - za to jsem opravdu ráda. A pokožku na těle mám takovou jemnější.

Nohy
mi už neotékají

Ph
měřila jsem si Ph v moči a nemám  překyselený organismus, to byl můj největší problém proč mi dříve kila šla nahoru a né dolů, ať jsem dělala co jsem dělala. 

Kapka krve
jsem objednaná na závěrečné vyšetření z kapky krve.

Stravovací návyky
naučila jsem se pravidelně jíst a hodně pít, dříve to byla hrůza snědla jsem kdykoliv cokoliv, nyní je moje tělo jako miminko, řekne si přesně na čas kdy má svačit, obědvat, večeřet…. kakat, haha)

Energie
tak tu mám na rozdávání - přijďte si haha dám Vám jí do krabičky, né opravdu za celých 28 dní jsem nebyla unavená, tak jako dřív.

 Za 4. týden  jsem zhubla -1,5kg - to už ségře říct můžete
 


 Měření a vážení po 28 dnech

 TRAMTADADÁÁÁÁAÁÁ


Úbytek v cm : prsa       - 2cm
                        pas        - 10cm
                        boky      - 9cm
                        stehna   - 8cm

Váha:              celkem  - 7kg

Mám i hubenější lýtka, ale ty jsem si na začátku neměřila, takže míru nevím - do kozaček se vejdu, zkoušela jsem si je v Olympii, ale moc se mi nelíbily. Vypadaly jako holiny pro ............ nechci nikoho urazit - tak  ty já nechci.Však oni na mě taky budou šít.

Jsem ráda že jsem tento program podstoupila,  vím na 100%, že po dětech dojídat NEBUDU. 
O jídle budu přemýšlet. Nebudu se dojídat po obědě sladkostmi - no, ségra těm sladkostem říká 
hera v hezkym obalu  a  vím, že se už brzy svezu s dětma i na tom tobogánu, aniž bych byla večer ve zprávách na Nově haha. A vím, že dobré jídlo může být i něco jiného něž  našeklasika, maso s bramborem  nebo omáčka se šesti. Budu se dále stravovat podle knížky Mgr. Antonie Mačingové, ale vaření je už na mne. A začnu cvičit - po dvouch porodech se mi kůže už ASI sama nevypne... ale to už je zase na další blog...................



                                            POJĎTE DO TOHO A NEVZDÁVEJTE TO
                              DOKÁŽETE TO TAKY - TEN VÝSLEDEK STOJÍ ZA TO!!


PS: Ježíšku panáčku....... já bych chtěla nějaký posilovací stroj- vždyť víš, že když spím tak jsem hodná

1 komentář:

  1. Hezky jste to popsala, gratukuji Vám. Chystám se také na detox i s manželem, ale kde vezmu čas na přípravu jídel, nevím.

    OdpovědětVymazat