úterý 29. října 2013

ANNA 2. týden

ANNA 2. týden



To mi to rychle uteklo a jsem ve 2.týdnu... (ještě, že né těhotenství....)


Osmý den: k snídani jogurt - to byla mňamka po celém týdnu s mrkví -  příjemná změna. Mám pocit, že splaskávám. Nohy mi už vůbec nepuchnou. A MÁM ENERGII - neuvěřitelný.

Devátý den:
Pitný režim už jsem si upravila a je zajímavé, že už nemusím tak často na WC. Dneska můj manžel - MASOŽRAVEC, ochutnal brokolici na česneku a chutnala mu.

Desátý den: Už umím pít - tak mě ségra nepeskuje, ale další nepřátelé na obzoru a slyším furt "mami co to máš, dej mi ochutnat, to chci taky a uděláš mi tohle na svačinu?" Takže strouhám mrkev, strouhám jablka a starší dcera má ty nejlepší, nejzdravější a nejkrásnější svačiny v okrese Mladá Boleslav, né-li v celém Česku .... (paní učitelce to nedalo a musela jít svačinku omrknout)

Jedenáctý den: dneska bych si dala rohlík, chtěla bych už do něčeho kousnout, hned jsem listovala
 v knížce - bude v pondělí, to už vydržím.

Dvanáctý den: padají mi kalhoty- juchů, tenhle pocit vůbec neznám a je dost nepříjemnej, šup a mám v kalhotech pásek. S holkama jsme byli v cukrárně, zákusky se na mě smály a mávaly mi, ale     neměla jsem na ně vůbec chuť. Jindy bych si dala špičku a větrník, ale dneska NIC. Ségra mi vysvětlila, že to je tím, jak si dávám ráno do snídaně hodně medu - nemusím se dojídat sladkým.

Třináctý den: Dneska jdeme večer PAŘIT. Při 28 denním programu se nemá pít alkohol. Vydržím to??? Co jeden stříček neuškodí, né? Ha ha ha, to jsem neměla řikat před ségrou, prej ti dám jeden stříček - no tak nic no. Večer než půjdeme, tak do sebe doma nasoukám večeři.

Čtrnáctý den: Vydržela jsem to, nedala jsem si ani kapinku (manžel si dal za mě ha ha). Ale hlavně mám ze sebe dobrý pocit, kamarádky si všímají, že jsme zhubla a že jsem nějaká rozzářená a plná energie. A ještě jedno pozitivum to mělo, neřešili jsme jak se dostaneme v noci domů - řídila jsem.

A zase jsem se tajně zvážila mám -1,20kg.

Tak za týden v úterý ahoj......


Žádné komentáře:

Okomentovat